Zasadność używania ulotek

Wielu przedsiębiorców rezygnuje z roznoszenia ulotek, dlatego że tym ludziom może się wydawać, że ulotki po prostu w tych czasach już nie działają. Nic bardziej mylnego. Jeżeli Twój biznes działa lokalnie i nie możesz dotrzeć do swoich klientów na przykład przez internet, to odpowiednim sposobem, żeby do nich dotrzeć, jest sposób masowy i najtańszy, zatem ulotki reklamowe.



Wydrukowanie kilku tysięcy ulotek reklamowych wcale nie kosztuje dużo.
Wręcz przeciwnie, jest to bardzo tanie i taki koszt reklamy może się zamknąć wręcz w 100 zł. W dłuższej perspektywie czasu te kilka tyś. ulotek może natrafić do kilku tyś. osób i wręcz, jeżeli już każda z tych osób zostawiłaby u ciebie kilka pln, to i tak niejednokrotnie przewyższyłoby to wydatek na ulotkę. Broszury reklamowe wszelakiego typu są nadal w dużej liczbie przypadków kupowane przez przedsiębiorców, którzy rozumieją, że biznesy lokalne rządzą się innymi prawami, niż te ogólnokrajowe i międzynarodowe czy te, które prowadzi się w pewnym zakresie przez internet. W reklamie bezpośredniej firmy działającej lokalnie ważne jest docieranie do osób, które mieszkają stosunkowo blisko, przy czym powinno się zminimalizować koszty zasięgu i dotarcia do każdej takiej osoby. Nie ma prawdopodobnie nic tańszego, niż ulotka, ale ta ulotka musi być zaprojektowana de fakto solidnie i musi się znaleźć na niej tekst, która będzie odpowiadała na potrzeby osób mogących się tą firmą zainteresować. Na ulotce muszą się zatem odnaleźć wszystkie najistotniejsze informacje dotyczące działalności firmy i najlepiej też mapka dojazdu.

Zobacz: czytaj dalej