Zalety marketingu internetowego

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na założenie własnego biznesu w sieci. Niezależnie od tego, czy jest to zwykły blog, czy również sklep online, warto zainwestować w upowszechnianie strony w internecie, szczególnie w kontekście pozycji witryny w wyszukiwarce. Odpowiada za to tzw.

SEO, czyli ogół działań mających na celu pozycjonowanie stron w Google, Bing czy Yahoo Search. Korzyści z wysokiej pozycji w wyszukiwarce są bezdyskusyjne i nie będziemy ich tłumaczyć, jednakże w tym artykule przyjrzymy się, w jaki sposób ze znakomitym skutkiem zareklamować własną witrynę. Wśród działań SEO wyróżnia się trzy najważniejsze czynniki wpływające na pozycję witryny w rankingu wyszukiwania: responsywność kodu strony, jakoś zawartych na niej treści a także tzw. linkowanie, czyli jakość oraz ilość hiperłączy prowadzących do strony. Te ostatnie są kluczowe, bowiem Google uznaje je za miernik wartości danej witryny. Innymi słowy, im więcej stron cieszących się dobrym zaufaniem wstawiło link do promowanej strony, tym wartościowsza ona jest, przynajmniej zdaniem algorytmów wyszukiwarki. Warto a przy tym zauważyć, że kluczowa jest nie tylko i wyłącznie ilość, ale również jakość linków. Jeżeli już spamujemy nimi gdzie popadnie, a szczególnie na wortalach cieszących się niskim zaufaniem, to efekt będzie odwrotny od zamierzonego, a Google może na was nałożyć nawet specjalny filtr, który zmniejszy liczbę miesięcznych odwiedzających. Powyższe czynniki sprawiają, że pozyskiwanie linków warto powierzyć doświadczonym, wyspecjalizowanym agencjom SEO, które przy okazji przeprowadzą pełny audyt strony, włącznie z jej aspektami technicznymi a także jakością zawartych treści. Wspomnieliśmy już, że ta ostatnia ma duże znaczenie przy pozycjonowaniu stron, a agencja SEO w razie potrzeby dostarczy wartościową treść idealną pod roboty wyszukiwarki. Przy tym firmy tego rodzaju mają odpowiednie zaplecze umożliwiające zyskanie wartościowego linkowania, które nie tylko i wyłącznie wpłynie pozytywnie na pozycję w Google, ale również dostarczy organiczny ruch od zainteresowanych klientów. Sprawdź: http://bastel.pl/marketing-i-reklama/czy-pozycjonowanie-stron-jeszcze-ma-sens/.